Co leczymy

Głównym założeniem mojej terapii jest dotarcie do przyczyny problemu pacjenta. W swojej pracy stosuję fizjoterapie o modelu holistycznym, uwzględniająca całościowe spojrzenia na człowieka i jego dolegliwości.

Jeśli dokucza Ci ból lub dysfunkcja a nie masz konkretnej diagnozy, postaram się znaleźć przyczynę, tak aby skutecznie rozwiązać Twój problem. Bazując na wiedzy z anatomii, biomechaniki oraz fizjologii człowieka jesteśmy w stanie zrozumieć ciąg przyczynowo-skutkowy w naszym organizmie a poprzez przywrócenie prawidłowego napięcia tkanek możemy odyskać utracone zdrowie. Bardzo często takie objawy jak: problemy z trawieniem, bóle głowy, pogorszenie wzroku, bóle miesiączkowe, problemy skórne, nawracające zapalenia zatok, zaburzony poziom hormonów tarczycy czy też nawracające zapalenia pęcherza mają swój początek w dysfunkcji tkanki łącznej. Ich leczenie wymaga holistycznego podejścia do terapii i przynosi naprawdę skuteczne rezultaty.

W sytuacji gdy masz konkretną diagnoze czy problem lub doznasz urazu i potrzebujesz pomocy w powrocie do pełnej sprawności również służę pomocą na najwyższym poziomie.

Zapewniam kompleksową rehabilitację w następujących dysfunkcjach i schorzeniach:

• bóle i zawroty głowy
  • bóle i dysfunkcje kręgosłupa
    • rwa kulszowa
    • rwa ramienna
    • dyskopatie, wypukliny i przepukliny jądra miażdżystego
    • zmiany zwyrodnieniowe
    • stany pourazowe
  • bóle stawów obwodowych
  • zespoły bólowe barku ,choroby stożka rotatatorów, zamrożony bark, stany po zwichnięciach i urazach.
  • łokieć tenisisty , łokieć golfisty , cięśnie nadgarstka
  • staw biodrowy; zwyrodnienia, stan po założeniu endoprotezy, zespół mięśnia gruszkowatego
  • staw kolanowy np. bóle kolan pojawiające się podczas aktywności ruchowej u dzieci i dorosłych, stany po zwichnięciu rzepki,
  • uszkodzeniach więzadeł i łąkotek kolana, stan po artroskopii i rekonstrukcji, niestabilność kolana